مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

شهر یزد به منظور توزیع یکسان کالاهای اساسی به چهار منطقه با دربرگیری ۱۱۰ فروشگاه تقسیم شده است.

تنظیم بازار

به گزارش همشهری‌آنلاین، بنا بر اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، میدان شهید بهشتی در مرکز این تقسیم‌بندی قرار دارد؛ منطقه اول خیابان امام خمینی(ره) و خیابان شهید رجایی، منطقه دوم خیابان شهید رجایی و خیابان فرخی، منطقه سوم خیابان امام خمینی(ره) و خیابان کاشانی و منطقه چهارم خیابان کاشانی و خیابان فرخی است.

برای هر منطقه ۲۸ فروشگاه بزرگ، زنجیره‌ای، تعاونی مصرف و فروشگاه منتخب مشخص شده است. برای شهرستان‌ها نیز با توجه به نسبت جمعیتی میزان سهمیه مشخص می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست کارگروه تنظیم بازار یزد در این‌باره گفت: بر این سعی شده کالاها را به سمت سامانه‌ای کردن سوق دهیم که به این منظور سامانه ستکا، سامانه‌ای برای نظارت بر شبکه تولید و توزیع کالای اساسی برای اولین بار در کشور در استان یزد راه‌اندازی شده است.

محمدرضا علمداریزدی افزود: این سامانه که در سال گذشته با فروش لاستیک حواله‌ای فعالیت خود را آغاز کرد، در شرایط کرونا اولویت خود را روی تهیه وتوزیع مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک و دستکش گذاشت و به زودی اقلام دیگری از جمله گوشت، مرغ و شکر را نیز به صورت تنظیم بازار ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: مقرر شده طرح نظارتی ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهیم تا استان یزد در آینده بسیار نزدیک جزو پنج استان اول در زمینه کاهش تورم قرار گیرد.

کد خبر 533034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    0 0
    بازگشت کوپن به اقتصادبسیارفسادآوراست،